تهران - شهرستان بهارستان (جاده ساوه) شهر گلستان ،جنب شهرداری گلستان
وارد شوید
x
یا
x
ثبت
x

یا

چاپ فضای باز

بنــر و هر چیزی که لازم است درباره آن بدانیم !!

بنر یکی از مدیاهای مهم در زمینه تبلیغات میباشد که توضیحات و موارد بسیار زیادی در مورد آن وجود دارد از جمله انواع بنر های معمولی ،بنر شبرنگی و بنر دوروو همچنین به لحاظ کیفیت و نوع کاربرد آن و حتی قیمت و شرکت های مختلف تولید کننده بنر ، همه و همه توضیحاتی هستند که سعی شده در این قسمت تقدیم شما گردد.برای دیدن از قسمت های مختلف روی تب مورد نظر کلیک نمایید.

Banner Print

 چاپ بنر تا عرض 5 متر

اهمیت تبلیغات و استفاده از بیلبورد های بزرگ موجب شده که استفاده از بنر های یکپارچه و با عرض بالا رایج شود.و کسانی که در عرصه تبلیغات فعالیت دارند به اهمیت این موضوع پی ببرند . اما هزینه ای که برای این نوع بنر ها می شود کمی متفاوت تر از بنر های عادی است که موجب شده گاها برخی افراد به گمان صرفه جویی در هزینه از بنر های وصله شده یا دوتکه و گاها چند تکه استفاده کنند . اما در نهایت همین افراد متوجه این موضوع می شوند که نه تنها هزینه انجام شده کمتر نمیشود لیکن آن وجاهت و زیبایی که یک تبلیغ باید داشته باشد را نیز ندارند . در این متن به نمونه هایی از بنر هایی که از دو تکه مجزا استفاده شده اشاره و تصویر مربوطه را قرار داده ایم .

ghalamchi01 baner_2lat

چاپ بنر عرض بالا برای کانون آگهی قلمچی(به تناسب ارتفاع شخص و همچنین طول و ارتفاع دستگاه دقت نمایید.)

نمونه بنر دو تیکه که نشان میدهد حتی برای چاپ های مناسبتی که زمان کمی اکران میگردد نیز مناسب نمی باشد


نکاتی که در مورد چاپ بنر و فلکس عرض 5 متر باید در نظر داشت :
یکی از نکات مهم در چاپ تبلیغات با عرض 5 متر اطمینان حاصل کردن از مرکز چاپ مورد نظر است ، متاسفانه در بیشتر موارد مشاهده شده که مراکزی که فاقد دستگاه های چاپ عرض بالا هستند از ارائه اطلاعات صحیح خود داری می نمایند و حتی در مواردی اطلاعات غلط نیز میدهند . میبینیم که با وجود اطلاع از دستگاه های پیشرفته و عرض بالا به مشتری القاء میکنند که بالاترین عرض چاپ 320 سانتیمتر است و بالاتر از آن وجود ندارد . و یا حتی ادعا می نمایند که دستگاه مورد نظر را دارند اما در نهایت بصورت واسطه عمل کرده و چاپ مربوطه را در سایت های چاپ بنر عر بالا انجام می دهند که این مساله هزینه و اتلاف وقت را برای مصرف کننده در پی دارد . ولی در مواردی پا را فراتر گذاشته و چاپ عرض بالا را بصورت دو تکه چاپ و اصطلاحا ولد مینمایند که مشتری در مقابل عمل انجام شده قرار میگیرد و متاسفانه در ادامه با جدا شدن و خراب شدن محل اتصال و پارگی این مشتری می باشد که متضرر میگردد.
این مرکز توانسته با پایین آوردن قیمت حتی بنر های عرض 5 و 4 را نیز با قیمت بسیار پایین در اختیار مشتریان محترم قرار دهد . امیدواریم که بتوانیم بیش از پیش در ارائه خدمت پیشتاز باشیم.
برای اطلاع از قیمت چاپ بنر عرض بالا (5 متر و 4.2 متر) و سایر قیمتها به لینک مربوطه در همین سایت مراجعه نمایید

 
   شرح قیمت(متر مربع) نوع کالا ردیف
بهترین نوع بنر موجود در بازار استار میباشد 35000 تومان بنر کره ای 13 انس ( استار) 1
بالا بودن ضخامت بنر (انس)  نشاندهنده مقاومت آن است 30000 تومان بنر 10 انس کره ای (استار) 2
با کیفیت عالی و ضخامت مناسب 28000 تومان بنر 13 انس چینی (glp) 3
اغلب بنر های موجود در سطح شهر همین ضخامت را دارند 25000 تومان بنر 10 انس چینی (glp) 4

قیمت های درج شده در تاریخ 97/8/15 به روز رسانی گردید

لازم به توضیح است که قیمت های درج شده در سایر سایت های اینترنتی اغلب بسیار بالاتر و متفاوت تر از این قیمت ها می باشد و این تنها بخاطر سیاست جلب رضایت مشتری میباشد و قطعا کیفیت محصولات را فدای قیمت پایین تر محصولات خود نخواهیم کرد.

نکات لازم جهت توضیح در باره بنر عرض 5 متر:

  • اغلب کسانی که توان ارائه خدمات عرض 5 متر را ندارند ممکن است در جهت جذب مشتری نکاتی را اعلام نمایند از جمله اینکه میتوان با ولد کردن (چسباندن بنر) این نقیصه را برطرف کرد ، اما تجربه ما و تصاویری که نمایش داده شده گواه این است که این مطلب اساسا نادرست میباشد.
  • از مرکز چاپ و سایتی که خدمات دریافت میکنید مطمئن شوید . ممکن است مرکز مورد نظر این تجهیزات را دارا نباشد و نقش واسطه را ایفا نماید که این مساله برای شما بار مالی به همراه خواهد داشت
  • عرض های متداول بنر و فلکس عرض بالا 3.8 و 4.2 و 5 متر میباشد لذا در مواردی که ابعاد کار شما متفاوت باشد اصطلاحا هزینه پرت کار و دور ریز بنربه عهده مشتری میباشد.
  • ارسال محصولات به تمام نقاط کشور صورت میگیرد و البته هزینه ارسال تا باربری توسط این مرکز دریافت و الباقی آن برای شهرستان ها توسط شرکت های باربری دریافت میشود

برای دیدن سایر خدمات چاپ فلکس و بنر آوای گلستان به منوی خدمات مراجعه فرمایید.

بنر چیست؟

به جرأت می‌توان گفت امروزه مخصوصاً در کشورهایی که ساز و کار تبلیغاتی چندان که باید از فضای مجازی و الکترونیک استفاده نمی‌کند بنر عمده ترین ابزار تبلیغاتی می‌باشد که در موارد و مصارف گوناگون استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با بنرمی توان به این صورت توضیح داد که یک صفحه ای سفید رنگ که به صورت رول های ۵۰ متری و ۱۰۰ متری میباشد که جنس آن از محصولات و مشتقات مواد پتروشیمی بوده و از الیافی که به صورت تار و پود در داخل بافت آن قرار گرفته و قابلیت جذب رنگ بر روی خود را دارند می باشد که البته این نوع وجوهر صرفا جهت همین کاربرد ساخته می‌شود که ترکیبی از مواد رنگدانه و سالونت می‌باشد اصطلاح این مرکب ها را سالونت اینک(Ink Solvent) گویند اما برای آشنایی بیشتر با این متریال لازم است به موارد و اصطلاحاتی که در آن به کار میرود اشاره نمود

  • ضخامت بنر
  • تراکم بنر
  • کوتینگ 
  • عرض مدیا  

 الف ) ضخامت : ضخامت بنر را به صورت استاندارد با انس نمایش می دهند به صورتی که هر سانتیمتر مربع بنر که وزن مشخصی را دارد بیانگر ضخامت یا انس می باشد . انس بنر به صورت استاندارد از ۷ و ۸ و ۹یا ۱۰ انس در ۱۸ و ۲۰ انس شناخته می شود بنرهای هفت و هشت انس اغلب بسیار نازک و با ماندگاری پایین می باشند و صرفاً در مواردی که بخواهیم از یک چاپ در مدت زمان محدود و کوتاه استفاده نماییم به کار میرود این رشته از بنرها مقاومت لازم در مواردی که بخواهید با ابزار یا سازه های نمایشگاهی آن را به اصطلاح بکشیم یا اکران کنیم را ندارد و حتما برای این کار از بنرهای ۱۰ یا ۱۳ انس استفاده می کنیم طبیعی است هر قدر که ابعاد بنر بزرگتر باشد نیاز به مقاومت بیشتر و ضخامت بالاتری دارد. بنرهای بالاتر از انس ۱۳ و ۱۸ بسیار کم کاربرد می باشند و تنها در مواردی که کاربرد خاصی از آن انتظار داشته باشیم مانند بنرهای رفلکتیو یا بنرهای دورو از بنرهای 18 انس استفاده می شود که عمق و ضخامت بیشتری دارد.
ب) تراکم : تراکم بنر به الیاف و به تار و بود بنرگفته میشود .برای آسان نمودن درک مطلب تراکم بنر را می توان مانند تراکم فرش در نظر گرفت طبیعتاً هرچه تراکم بنر بیشتر باشد مقاومت در برابر کشش ها افزایش پیدا میکند . در کل به تعداد و فشردگی تعداد تار و پود هایبتراکم اطلاق میشود. تراکم بنرها اغلب در رده های ۳۰۰ * ۵۰۰ و۵۰۰ * ۵۰۰ و ۱۰۰۰ * ۵۰۰ میباشد که البته ممکن است گاهی تراکم های غیر استانداردی نیز دیده شود.


ج)کوتینگ: کوتینگ به صورت عامیانه معنی و مفهوم پوشش را دارد به طوری که اغلب دیده می شود که پس از چاپ نیز گاهی از پوشش مانند یووی یا وارنیش برای رسیدن به جلوه بصری بیشتر استفاده می شود اما بحث در این مقاله موضوع کوتینگ قبل از چاپ می باشد که لایه ای از موادی که باعث جذب بیشتر و چسبندگی بالاتر جوهر روی بنر می شود را بیان میکند. همچنین در بعضی موارد دیده می‌شود که چاپ روی بعضی از بنرها حالت مات دارد و رنگ ها جلوه و نمود واقعی خود را ندارند و یا در موارد نادر دیده شده که حتی فقط قسمتی از چاپ حالت طبیعی و جلوه لازم را ندارد همه اینها دلیل بر نبودن کوتینگ مناسب یا عدم کوتینگ یکنواخت می باشد البته شایان ذکر است براق یا مات بودن بنرها نیز متاثر از نوع کوتینگ آن می‌باشد.
د)عرض مدیا : بنر های موجود در بازار در عرض های مختلف موجود می باشد که می توان گفت در ۹۵ درصد موارد این عرض مابین ۹۰ سانتیمتر یا ۳۲۰ سانتیمتر می باشد که عرض های متداول معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ ساسانتیمتر با هم متفاوت می باشد این موضوع به خاطر این باشد که دستگاه های بنر عمدتاً عرض ۳۲۰ سانتیمتر دارند و مدیا های بزرگتر را نمی توانند با این دستگاه چاپ کنند ،اما بعضی از سایت های چاپ و تبلیغات جهت برآورده کردن همه نیازهای مشتریان سایت خدمات خود را به دستگاه های چاپ در عرض ۵ متر مجهز نموده است عرض مدیا های بالاتر از ۳۲۰ فقط محدود به سه اندازه ۳۸۰ و۴۲۰ سانتیمتر و ۵۰۰ سانتی متر می‌باشد که نسبت به بنرهای عرض پایین تر قیمت مواد اولیه بالاتری نیز دارند شرکت های تولید کننده مدیا های عرض بالا (آشنایی با شرکت های تولید کننده بنر)علت این افزایش قیمت در مدیا های تولیدی خود را ابتدا سرعت تولید پایین میدانند ، زیرا دستگاه هایی که توان تولید مدیا های عرض بالا دارند عمدتا سرعت پایین تری دارند و در موارد بعدی می توان به هزینه حمل و نقل و تولید متفاوت تر این مدیا ها و همچنین مصرف کم این نوع بنر ها که در نتیجه خواب سرمایه را به همراه دارد اشاره کرد. آوای گلستان این افتخار را دارد که با کمترین قیمت خدمات چاپ بنر و فلکس عرض 5 متر را ارائه نماید.

بنر قلم چی

بنر شبرنگی (رفلکتیو)

بنر شبرنگی یا بنر رفلکتیو نوع خاص و جدیدی از بنر های تبلیغاتی می باشند که با قابلیت رفلکس نور دید تبلیغاتی بسیار زیادی را فراهم می آورد . از این گونه بنر ها در مواردی استفاده میشود که تابلو در محیط تاریک قرار داشته باشد و امکان روشن کردن تابلو با پرژکتور و غیره وجود نباشد . لذا این بنر ها قابلیت زیادی برای این نوع تبلیغ ها را دارند . باید در نظر داشته باشید که این بنر ها از یک روکش رفلکتیو که بصورت شبکه لانه زنبوری روی سطح بنر پوشیده شده است تشکیل شده . بدیهی است که قیمت این بنر ها با توجه به ضخامت بیشتر و همچنین پوشش رفلکتیو که بر روی آن ایجاد شده بالاتر از بنر های معمولی می باشد.
در ادامه لازم به ذکر است که مدیا های رفلکتیو به دوگونه بنر رفلکتیو و استیکر های رفلکتیو می باشد بدین گونه که استیکرهای رفلکتیو پس از جدا شدن از لایه محافظ قابلیت چسبیدن روی سطوح صاف را دارند و دقیقاً به مانند یک استیکر از آن استفاده می شود و تنها تفاوت آن لایه رفلکتیو کننده یا منعکس کننده نور می باشد.

reflective02reflective01

چاپ بنر دو طرفه

بنر دو رو یا دو طرفه
بنر های دوطرفه یا دورو بنرهایی هستند که قابلیت چاپ روی هر دو طرف آن را دارند،همانگونه که میدانید بنر های معمولی این قابلیت را ندارند و تنها روی یک طرف آنها کوتینگ صورت گرفته (یعنی قابلیت جذب کامل رنگ را دارد) و در عین حال اگر بر روی دو طرف آن هم چاپ صورت گیرد با توجه به اینکه سایه عکس چاپ شده از پشت بنر آشکار است هر دو طرح از دو طرف بر روی هم سایه می اندازند و موجب به هم ریختگی هر دو طرف چاپ میشود . بنر های دو طرفه با توجه به اینکه یک لایه نازک تیره در بین دو لایه پشت و رو را دارد از عبور نور و سایه جلوگیری میکند و همچنین از قابلیت کوتینگ هر دو طرف برخوردار است . بنر های دوطرفه همچنین ضخامت و مقاومت بالاتری هم دارند و بیشتر کابرد آنها در پرتابلهای تبلیغاتی سطح شهر و همچنین لمپوست بنر ها می باشد. باید اشاره نیم که بنر هی دوطرفه اغلب ضخامت بالای درند و کمتر دیده می شود که بنر دو رو چاپ یا دورف کمتر از15 انس باشد.2slideنکته مهم درباره نصب لمپوست بنر های دوطرفه این است که حتما باید در موقع لیفه کردن لمپوست بنر رعایت فاصله و خط تای آن رعایت شود که در غیر اینصورت لمپوست بنرهمیشه به صورت کج یا موج دار دیده می‌شوداغلب لمپوست بنر ها با لیفه شدن به روی پرتابل می روند ولی گاها دیده شده که با پانچ نیز اکران می گردند
 

تفاوت فلکس و بنر در چیست؟

یکی از سوالات متداول برای کسانی که برای اولین بار با عناوین بنر و فلکسی آشنا می شوند مفهوم فلکسی و بنر است و تفاوت این دومفهوم در چیست و چه مزیت هایی نسبت به هم دارند
الف)تفاوت ها
تفاوت های بنر و فلکس بسیار زیاد است و همان گونه که تفاوت های زیادی با هم دارند کاربردهای آنها نیز با هم متفاوت است
1)تفاوت در ضخامت : بنر از لحاظ ضخامت بسیار نازکتر از فلکس می باشد و معمولا از 20 اُنس بیشتر می باشداما این در حالی است که بنر ها در بهترین حالت 13 اُنس می باشند .
2)تفاوت در شفافیت: فلکس یک متریال شفاف است البته  نه به این صورت که بتوان از آنسوی فلکس طرف دیگر را مشاهده کرد اما اگردر سوی دیگر فلکس یک منبع نور وجود داشته باشد مقدار زیادی از این نور می تواند از فلکس عبور کند .این در حالی  است که از بنر مقدار کمی نور عبور خواهد کرد.
تفاوت در قیمت :با توجه به تعاریف انجام شده می توان حدس زد که فلکس به لحاظ قابلیت هایی که دارد طبیعتا گرانتر از بنر باشد البته معمولاٌ این تفاوت قیمت بین 2/5 تا سه برابر می باشد .
تفاوت در کاربرد: کاربردهای بنر و فلکس بسیار است در مواردی که سبک بودن سازه و قیمت پایین کارمد نظر ما باشد اغلب از بنر استفاده می کنیم اما اگر مواردی چون استحکام زیاد یا عبور نور از پشت مدیا را در اولویت قرار دهیم معمولااز فلکس استفاده می کنیم.
   نوردهی در تابلو
برای تابلوهایی که با بنر وفکلس طراحی و اجرا می شوند استفاده از نور پرژکتور از روبرو مناسب است یا استفاده از نور مهتابی در داخل تابلو مناسب تر می باشد.
اغلب برای مشتریان و کسانی که به کانون آوای گلستان که یک مرکز خدمات چاپ بنر و فلکس تا عرض 5 متر می باشد مراجعه می کنند این سوال وجود دارد که نور تابلوی مورد نظر من باید از روبرو تابیده باشد(اپتیک) یا از مهتابی در داخل تابلو استفاده کنیم که اصطلاحا به آن تابلو مهتابی خور گفته می شود .
در این قسمت توضیحاتی که برای شما مفید می دانیم را ارائه می دهیم که شامل معایب و محاسن هر دو روش می باشد .
الف)روش مهتابی خور:
در این روش که معمولا برای ساخت آن از فلکس استفاده می شود مهتابی ها با نظم و ترتیب خاصی در داخل تابلو و در پشت فلکس قرار می گیرند و با توجه به خاصیت عبور نور از فلکس طرح چاپ شده درخشان و مانند یک تلویزیون یا صفحه ال سی دی به نظر می رسد اما در صورتی که یکی از مهتابی ها دچار  نقص فنی شود یک سایه در آن قسمت به وجود می آید که در صورتی که بخواهیم آن را تعمییر کنیم زحمت زیادی را باید متحمل شویم . تعداد زیاد مهتابی موجب افزایش مصرف انرژی و در ضمن احتمال خراب شدن را بالا می برد.

ب ) روش اپتیک : در این روش نور تابلو و بیلبورد از روبرو تامین میشود به طوری که از چند پرژکتور که عموما کم مصرف میباشند جهت تابیدن نور به سطح تابلو استفاده میشود .از جمله محاسن این روش می توان با هزینه کمتر آن اشاره کرد و همچنین سهل و آسان بودن ترمیم نور تابلو در صورتی که یکی از پرژکتور ها خراب شوند . ولی در این روش نور تابلو مانند تابلو مهتابی خور ممکن است در سطح تابلو بصورت یکنواخت پخش نشده باشد.


  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
رتبه دهید:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

دیدگاه (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

برای بهبود عملکرد سایت، این سایت از کوکی استفاده می کند و شما با ادامه استفاده موافقت خود را اعلام کرده اید